avatar Witaj na moim blogu. Mam na imię Marcin. Mieszkam na warszawskim Służewcu. Jeżdżę rowerem i staram się zwiedzić ciekawe miejsca. Interesuję się architekturą, historią i fotografią. Blog prowadzę od 6389.20 kilometrów przejechanych rowerem. Po leśnych korzeniach i błotach przejechałem 875.80 kilometrów. Jeżdżę z prędkością średnią 20.53 km/h i szybciej mi się nie chce;)

baton rowerowy bikestats.pl button stats bikestats.plbutton stats bikestats.pl

Moje jeździdło

HR avg:131 ( 66%)
Kadencja: 51/min
Kalorie: 840 kcal

Gdzie pojechać w piątkowy wieczór?

Piątek, 28 lutego 2014 · dodano: 02.03.2014 | Komentarze 0

Po powrocie z pracy, myślałem gdzie pojechać. Wiedząc że będę miał nie rowerowy weekend, szukałem czegoś prostego i minimum 30 kilometrów. Wpadłem na pomysł, aby wreszcie przejechać się na Warszawską Masę Krytyczną. Nigdy nie byłem na zwykłej masie i byłem ciekaw jak ona wygląda. Dodatkowo liczyłem na małą frekwencję. Niestety się myliłem, było prawie 300 rowerów.
Ubrałem się cieplej, aby przy wolnej jeździe nie zmarznąć. Tyle że wyjechałem trochę późno i musiałem cisnąć. Efektem tego, było spocenie się i wyziębienie na masie. Przejazd odbył się bezproblemowo i spokojnie. Wracałem na wysokich przełożeniach. To pozwoliło mi się porządnie rozgrzać.

HR max:190 ( 95%)
HR avg:148 ( 74%)
Kadencja: 45/min
Kalorie: 1287 kcal

Masa Powstańcza i WPG

Sobota, 3 sierpnia 2013 · dodano: 04.08.2013 | Komentarze 2

Wstałem dziś o siódmej. Musiałem pojechać rano samochodem i naprawić klimatyzację. Jako że była godzina 12, a klima nadal nie naprawiona, wydzwoniłem sobie transport do domu. Auto zostało i czeka do poniedziałku;) Po dojechaniu do domu, zjadłem obiad, przebrałem się i ruszyłem. Pierwszym celem mojego dzisiejszego przejazdu, było odebranie koszulki Masy Powstańczej. Gdy dojechałem do MPW, zobaczyłem że już tam stoi w kolejce ponad 200 osób. Już miałem sobie dać spokój, ale jakimś dziwnym trafem, byłem trzeci jak otworzyli;) Odebrałem koszulkę i ruszyłem w kierunku Starego Miasta. Czekał tam na mnie świeży Waypoint. Pomnik ofiar czołgu, którego zdobyli Powstańcy. Mit głosi, że Niemcy pozwolili na zdobycie jego, a on sam był „czołgiem pułapką”. W rzeczywistości, najprawdopodobniej chcieli go użyć do wysadzenia barykady powstańczej;) Dalej pojechałem w kierunku ul. Mickiewicza. Jest tam pomnik, upamiętniający natarcie naszych oddziałów na Dworzec Gdański. Szybko zlokalizowałem Vlepkę i ruszyłem ku ulicy Konwiktorskiej. Musiałem odszukać mural powstańczy, który jest namalowany na murze stadionu Polonii. Graffiti jest już chyba stare i zaczyna odpadać:( Spisuję kod i jadę na Górę Gnojną, gdzie tradycyjnie robię krótki postój. Jako że dochodziła szesnasta, zacząłem się kierować w stronę MPW. Po dotarciu na parking, gdzie miała miejsce zbiórka. Rozłożyłem się na trawce i czekałem na start. Około 16:45 ustawiłem się do trasy. Tu muszę napisać, że setki dzwonków które dzwonią w tym samym czasie, robią znakomity efekt:) Ruszyliśmy. Na pierwszy zakręcie straszny tłok i sporo ludzi ma problemy z jazdą. Dalej już się ułożyło i nie było problemów, chociaż było parę kraks. Przed kolumną, jechał samochód z którego puszczali muzykę (nawet fajne kawałki, nagrane przez różnych artystów i wydane przez MPW) i gościu nawijał o Powstaniu. Dla mnie tępo trochę za wolne, ale dało się przeżyć. Trasę przejazdu, zapisałem w Sportstracker. Pod koniec, jak dojeżdżaliśmy do muzeum, pacjent w Felicji chciał się przebić przez masę:( Ludzie czasem nie mają wyobraźni:( Po zakończeniu, szybkim tempem udałem się w stronę domu. Tam czekała na mnie żona i poszliśmy na żółte żarcie;)
Trochę podsumuję samą Masę. Tempo wolne i mogą jechać osoby słabe kondycyjnie i dzieci. Oprawa całego przedsięwzięcia ok. Szkoda tylko że ludzie nie zostawiają lewej wolnej dla zabezpieczenia. Chłopaki i dziewczyny z zabezpieczenia, przez to muszą się nieźle natrudzić. W przyszłym roku, pewnie też pojadę;)
Trasa będzie później, znowu chyba leży serwer Sportstrackera:(